فروش باکیفیت ترین انواع چرم مصنوعی یاران

چرم مصنوعی یاران عرضه کننده انواع و اقسام مختلف چرم های مصنوعی است. انواع چرم مصنوعی یاران در رنگ بندی متنوع و جهت ساخت و تولید انواع وسایل مختلف به کار برده می شوند. 

فروش باکیفیت ترین انواع چرم مصنوعی یاران

انواع مختلف چرم مصنوعی یاران

انواع مختلف چرم مصنوعی یارانچرم مصنوعی دسته ای از چرم هایی است که به روش صنعتی در کارخانجات چرم سازی از جمله کارخانه شرکت یاران تولید می شود.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این نوع چرم ها:

  • پلی اورتان
  • پی وی سی یا پلی کلرید وینیل 

می باشد. چرم پی وی سی اولین چرمی بود که در دهه 1940 در ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. از آن پس و در اواخر دهه 1950 به تدریج استفاده از چرم پلی اورتان نیز رایج شد.

این چرم ها برای ساخت وسایلی مانند:

  • انواع البسه مردانه و زنانه
  • اثاثیه و لوازم منزل
  • دستگاه های الکترونیکی
  • جلد و شیرازه کتاب
  • پوشش محصولات مانند پوشش داخلی اتومبیل

پلی اورتان نوعی چرم نرم و انعطاف پذیر است که محصولاتی که با آنها تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 

چرم های مصنوعی دو لایه هستند که بخشی از آنها آستر کار است و بخش دیگر رویه آن است. کیفیت این نوع چرم ها آن است که سطحی ضد آب را ایجاد کرده و در ضمن از دوام لازم نیز برخوردار هستند.

شرکت یاران با استفاده از مواد اولیه فوق و تکنولوژی های روز در زمینه ساخت انواع چرم مصنوعی مانند چرم طرح دار، چرم ساده و ….فعالیت داشته و به همین دلیل به فروش چرم مصنوعی با تنوع بالا می پردازد.

دلایلی که چرم مصنوعی یاران پرفروش ترین است:

دلایلی که چرم مصنوعی یاران پرفروش ترین است:چرم های مصنوعی به دلیل قیمت بالایی که چرم های طبیعی داشتند تولید شدند و تولید آنها پاسخی برای تامین نیاز کسانی بود که به دنبال استفاده از مصنوعات چرمی بودند.

به این دلیل شرکت هایی نظیر یاران در پی پاسخگویی به این نیاز به تولید انواع چرم مصنوعی پرداختند. به طور کلی چرم مصنوعی از پرفروش ترین نوع چرم بوده و به دلایل مختلف همواره از سوی مشتریان کالا های چرمی با تقاضای بالا همراه بوده است. مهمترین این دلایل عبارتند از:

  • قیمت چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی است.
  • برای تولید چرم مصنوعی نیازی به کشتن حیوانات و استفاده از پوست آنها نیست. این امر به نوعی محافظت از محیط زیست و کشتار بی رویه جانوران را به دنبال دارد.
  • چرم مصنوعی از تنوع تولید برخوردار بوده و تکنولوژی های بیشتری برای آن قابل استفاده است.
  • تنوع طرح، رنگ، سبک و الگو در این گونه چرم ها بیشتر بوده و امکان انتخاب رنگی مناسب با سایر قسمت های دکوراسیون را فراهم می سازد.
  • چرم مصنوعی نوعی چرم با دوام به شمار آمده و به دلیل مقاومت بالایی که دارد به ندرت ترک می خورد. 
  • چرم مصنوعی به سادگی و به کمک یک پارچه مرطوب به راحتی قابل نظافت بوده و رنگ آن از ثبات بیشتری برخوردار است.

بسیاری از نمونه های چرم مصنوعی به سختی قابل تشخیص از چرم طبیعی هستند و این خود نوعی مزیت و ویژگی برای این اقلام محسوب می شود.

نکات مهم در زمان انتخاب چرم مصنوعی یاران

نکات مهم در زمان انتخاب چرم مصنوعی یارانانتخاب محصولات چرمی بهترین انتخاب ممکن برای استفاده از آنها در طی مدت زمان طولانی است. این امر به دلیل کیفیت بالای چرم مصنوعی و مصنوعات ساخته شده از آن است.

برند های مختلفی از چرم در بازار کشور وجود دارد که یاران یکی از این برند هاست. برای خرید تولیدات مختلف این شرکت توجه به نکاتی چند حائز اهمیت است. برخی از این نکات شامل:

تولیدات چرمی کیفیت خود را با گذشت زمان از دست نمی دهند. 

چرم های با کیفیت ترک نمی خورند و مانند روز اول بوده و پوسته پوسته نمی شوند.

در صورتی که از یک محصول چرمی به درستی استفاده شود می تواند برای مدت ها بدون هیچ گونه آسیب دیدگی کیفیت روز اول را داشته باشد.

وسایل چرمی آن قدر دوام می آورند که ممکن است صاحب آن را خسته کنند.

چرم ها از مقاومت بالا در برابر گرد و غبار برخوردار هستند.

اکثر محصولات چرمی ضد آب بوده و آب به راحتی به داخل آنها نفوذ نمی کند.

تنوع موجود در چرم مصنوعی از جهاتی نظیر طرح، رنگ، الگو و سبک بالا بوده و پاسخگوی نیاز سلایق مختلف می باشد.

برای خرید هر یک از وسایل چرمی به ویژه کفش باید سایز آن را به طور دقیق در نظر داشت. از آن جا که پای انسان قلب دوم او به شمار می آید بنابراین انتخاب سایز بزرگ تر یا کوچک تر کفش سبب آسیب رساندن به پا می شود. 

بنابراین در هنگام خرید باید به این موضوع دقت لازم را داشت و حتی الامکان در بعد از ظهر به خرید کفش پرداخت. محصولات چرمی پس از خرید نیاز به نگهداری صحیح دارند.

در صورت نگهداری صحیح و اصولی از لوازم چرمی می توان برای مدت طولانی از آنها بدون هیچ گونه خرابی استفاده نمود.

 

فروش چرم مصنوعی یاران با کیفیت عالی و قیمت مناسب

فروش چرم مصنوعی یاران با کیفیت عالی و قیمت مناسبچرم ها گروهی از مواد هستند که انسان از گذشته تا کنون برای ساخت وسایل مختلف از آنها استفاده نموده است. 

گروه بندی متنوعی از انواع چرم مصنوعی و طبیعی صورت گرفته است و هر کدام را به انواع مختلف تقسیم نموده است. 

چرم مصنوعی از مواد ساخت بشر تهیه شده و منشاء شیمیایی دارد. تولیدات چرم مصنوعی که در بازار به فروش می رسد مانند چرم یاران شباهت بسیار به چرم طبیعی داشته به طوری که تشخیص آنها از یکدیگر واقعا سخت است.

مهمترین مزیت چرم های مصنوعی آن است که قیمت پایین دارند اما از دوام خوبی برخوردار بوده و در برابر هر نوع آسیب مانند پارگی و ساییدگی مقاومت لازم را دارند.

ظاهر زیبا و طبیعی چرم سبب شده است تا امروزه برخی از انواع آنها به پرفروش ترین چرم مصنوعی در بازار تبدیل شده و با استقبال زیادی همراه باشد.

گاهی اوقات نیز از ترکیبی از چرم مصنوعی و طبیعی برای تولید چرم استفاده شده که اشبالت نامیده می شود. این نوع چرم ها کیفیت هر دو نوع چرم را دارا بوده و به همین دلیل طرفداران خود را دارد.

نکته قابل توجه در مورد مصنوعات و وسایل چرمی اعم از اثاثیه منزل، کیف و کفش و…..آن است که خریداران از آنها به درستی مراقبت کنند. انواع واکس چرم و روغن های مخصوص به این منظور تولید شده اند که معمولا تولید کنندگان چرم آن را در زمان خرید به مشتریان خود تحویل می دهند.

کیفیت عالی و قیمت مناسب چرم های مصنوعی مهمترین دلیل و انگیزه خرید و تقاضای بالای این کالا از سوی مشتریان به شمار می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما