قیمت فروش چرم طبیعی در سال جدید

چرم طبیعی محصولی با منشاء حیوانی است که با پشت سر گذاشتن مراحل سخت و طولانی دباغی حاصل می شود و از این رو یک محصول لوکس و گران قیمت به حساب می آید که بالاترین کیفیت را در بین محصولات مشابه دارد، برای تعیین کردن قیمت فروش چرم طبیعی در سال جدید باید به چند فاکتور مختلف توجه شود که شامل شکل ظاهری این محصولات و درجه کیفی آن ها هستند و هر یک از این عوامل به نوع چرم ها بستگی دارند. انواع مختلفی از چرم مصنوعی را تولید و در بازارهای داخلی برای دمپایی چرم تبریز با قیمت مناسبی برای فروش عرضه می کنند.

قیمت فروش چرم طبیعی در سال جدید

آشنایی مختصر با انواع چرم طبیعی

آشنایی مختصر با انواع چرم طبیعی چرم های طبیعی محصولاتی هستند که از پوست بدن حیوانات مختلف حاصل می شوند و با طی چند مرحله از حالت خام در آمده و به شکل فرآوری شده در می آیند و به این ترتیب از فساد آن ها در تماس با هوا و میکرو ارگانیزم ها جلوگیری می شود، حال ما قصد داریم که برای آشنایی بیشتر شما با این محصولات به چند نوع اصلی از چرم های حیوانی اشاره کنیم:

  1. چرم سبک: این نوع چرم از پوست بدن گوسفند، بز و بره حاصل می شود و کمترین میزان ضخامت، بالاترین درجه لطافت و پایین تریت مقاومت را دارد و به دلیل نازک بودن از وزن کمی هم برخوردار است، به همین دلیل با این نام شناخته می شود.
  2. چرم سنگین: چرم های سنگین را از پوست حیواناتی مثل گاو، گاومیش و گوساله حاصل می کنند و این محصولات به عنوان ضخیم ترین، مقاوم ترین انواع چرم شناخته می شوند و قیمت قابل توجهی دارند.
  3. چرم نیمه سنگین: این نوع چرم به عنوان چرم لوکس و لاکچری هم شناخته می شود و آن را از پوست حیواناتی مثل مار، کروکودیل و سوسمار تولید می نمایند و به دلیل کمیاب و زیبا بودن از بالاترین نرخ ممکن برخوردار است و در درجه دوم کیفی قرار می گیرد.

بازار فروش بهترین چرم طبیعی در ایران

بازار فروش بهترین چرم طبیعی در ایران فروشنده های اصلی فعال در بازار پخش و فروش بهترین چرم طبیعی درجه یک در ایران نمونه های مختلفی از این محصولات را به صورت انبوه از کارخانه های تولیدی خریداری نموده و آن ها را به شکل متری، قالبی، طاقه ای یا توپی در واحد فروش خود عرضه می کنند و با نرخ قابل قبولی به دست مصرف کننده ها می رسانند. پرفروش ترین چرم مصنوعی ها در بازار همواره چرم مصنوعی هایی بوده اند که توسط برند های معروف و شناخته شده برای دمپایی چرم زنانه وارد بازار شده اند.

شما همراهان گرامی می توانید در صورت تمایل جهت خرید چرم براق یا مات طبیعی از طریق همین وب سایت اقدام کرده و این محصولات را از راه دور و به صورت غیر حضوری سفارش دهید و در نهایت آن ها را به کمک پست یا پیک شرکت و در مقابل درب خانه های خود در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما