مرکز فروش چرم مصنوعی PVC با ارزانترین قیمت

مرکز فروش چرم PVC انواع مختلفی از این چرم ها را با ارزانترین قیمت به بازار عرضه می کند. شما می توانید برای تهیه این محصولات به راحتی و بدون هیچ دردسری تنها با استفاده از همین سایت اقدام به خریداری محصول مورد نظرتان کنید.

مرکز فروش چرم مصنوعی PVC با ارزانترین قیمت

تعریف اجمالی چرم مصنوعی PVC یا پی وی سی

تعریف اجمالی چرم مصنوعی PVC یا پی وی سی

چرم مصنوعی پی وی سی یکی از انواع چرم های تولیدی در کشور است که از مرغوبیت نسبتا خوبی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت این چرم بر روی پارچه پوشش داده شده با رزین پی وی سی، ماده پلاستیسیستر، برخی از تثبیت کننده ها و همچنین افزودنی خمیر تولید می کنند.

همان طور که می دانید چرم چسب دار در طول تاریخ بسیار مورد استفاده افراد بوده اند و همواره به عنوان یکی از محصولات بسیار پرطرفدار تلقی شده که البته بیشتر طبقات مرفه از آن استفاده می کردند. البته در گذشته نتها چرم های مصنوعی که حاصل سلاخی انواع حیوانات بوده مورد استفاده قرار داشت.

با این وجود امروزه با رشد و گسترش دانش و تکنولوژی به همراه سرعت زندگی روزمره، انواعی از چرم های مصنوعی تولید و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. به بیانی می توان گفت استفاده از این چرم ها همواره ظاهری زیبا و جنتلمن و خاص را از شما نشان می دهد. در واقع معمولا استفاده از این محصولات چرمی می تواند به نوعی سبب افزایش قدرت جذب و اعتماد به نفس شما شده و پایگاه اجتماعی تان را نیز افزایش دهد.

چرم مصنوعی پلی وینیل کلرید همان نوع اصلی چرم مصنوعی پی وی سی است. این چرم می تواند به انواع زیر بر اساس روش تولید به جز مواد پایه و ساختار تقسیم می‌شود:

  • چرم مصنوعی پوشش داده شده به صورت خراش، مانند چرم مصنوعی ساخته
    شده از خراش PVC مستقیم، از پوست مصنوعی PVC (از جمله چرم کمربند فولادی و
    کاغذ خالی) نامیده می شود.
  • پارچه چرم پلاستیکی؛
  • چرم پی وی سی اکسترود شده؛
  • پوشش خالص پوشیده شده از پارچه های پی وی سی

چرم مصنوعی پی وی سی دارای برخی از ویژگی هایی بوده که آن را از چرم طبیعی متمایز می کند و به نوعی خاصیت منحصر به فرد بودن را به آن می بخشد. در این جا به برخی از این ویژگی ها اشاره می شود.

  • خاصیت ضد آب و ضد باکتری بودن چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی
  • قیمت ارزان و مناسب چرم مصنوعی نسبت به چرم های طبیعی
  • تنوع زیاد در تولید محصولات مختلف چرم مصنوعی
  • روند کوتاه تولید چرم مصنوعی و در نهایت افزایش تولید در بازه زمانی کمتر

لازم به ذکر است که چرم مصنوعی PVC یکی از انواع چرم مصنوعی بوده که کاربرد بسیار فراوانی در صنایعی مانند پوشاک دارد. البته چرم مصنوعی پی وی سی را می توان به دو دسته PVC نرم و PVC سخت تقسیم کرد. در واقع باید گفت که در حال حاضر بیش از 70 درصد از محصولات پی وی سی به صورت PVC سخت تولید می شوند.

انواع رنگ های متنوع چرم مصنوعی PVC

انواع رنگ های متنوع چرم مصنوعی PVC

به طور کلی می توان گفت رنگ بندی در چرم رنگی مصنوعی از تنوع بسیار فوق العاده ای برخورداست. در واقع با توجه به این که این چرم ها در کارخانه و با استفاده از مواد صنعتی پی وی سی تولید می شوند، معمولا آنها را در رنگ های بسیار متنوعی تولید کرده که دست مشتریان را برای انتخاب هر کدام از آن رنگ ها بیشتر باز نگه می دارد. از سوی دیگر رنگ این چرم ها نسبت به رنگ چرم طبیعی کاملا پایدارتر بوده و به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهد داد.

امروزه چرم مصنوعی پی وی سی را می توان از جمله پرفروش ترین چرم های مصنوعی دانست که یکی از مهم ترین دلایل آن شباهت بسیار زیادی است که این چرم به چرم‌های طبیعی است. در واقع با وجود این که چرم های مصنوعی از الیاف مصنوعی تولید می شوند اما شباهت زیادی به چرم
طبیعی دارند. بر این اساس در چرم های مصنوعی معمولا لایه های زیرین از نمد یا صفحاتی از
تار و پود نخ ساخته می شوند.

به طور کلی چرم های مصنوعی PVC بیشتر به چرم های مصنوعی گاوی شباهت دارند و یکی از دلایل فروش بالای آن ها نیز همین مورد است. در واقع با توجه به شباهت بسیار زیادی که این چرم ها به چرم طبیعی آن هم از نوع گاوی دارند، میزان محبوبیت آنها نیز افزایش یافته است.

همچنین از دیگر مزایای این نوع چرم ها باید به برش‌پذیری راحت و سبک بودن آن و
همچنین کاربرد فراوان آن در صنایع پوشاک نام برد. از سوی دیگر استحکام بالای چرم پی
وی سی نیز مزیت دیگری است که این نوع چرم ها را بسیار محبوب کرده است.

مواردی که از چرم مصنوعی PVC استفاده می شود:

مواردی که از چرم مصنوعی PVC استفاده می شود:چرم مصنوعی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد هم از محبوبیت زیادی برخوردار شده و هم در موارد بسیار زیادی از آن استفاده می شود. بر این اساس جدا از همه این مزایا که در بالا گفته شد، می توان از قیمت بسیار مناسب چرم های مصنوعی PVC صحبت نمود که یکی از دلایل اصلی محبوبیت زیاد آن ها می باشد. این موضوع آنقدر دارای اهمیت است که موجب رشد فروش و کاربرد فراوان این محصول در صنعت شده است.

اگر چه چرم آرا مصنوعی در صنایع مختلفی کاربرد دارد اما عموما از چرم مصنوعی PVC بیشتر در صنایع پوشاک استفاده می شود. بر این اساس از جمله مهم ترین پوشاک های تولید شده از آن می‌توان به دستکش چرمی و کاپشن چرمی اشاره نمود. البته همچنین این نوع چرم مصنوعی در تولید کفش نیز کاربرد گسترده ای یافته است.

بر این اساس به طور کلی می توان کاربردهای اصلی چرم مصنوعی پی وی سی را به صورت خلاصه به شرح زیر بیان نمود.

  • تولید بنر های مختلف
  • تولید روکش مبلمان و صندلی های ماشین
  • استفاده در چادر های سایه بان و مسافرتی
  • تولید برزنت های ضد آب
  • تولید کیف های اداری

این ها تنها بخشی از موارد کاربردی این چرم ها به شمار می روند. با این وجود استفاده از این چرم ها با توجه به استحکام و مقاوت بالا به همراه قیمت ارزان شان از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

فروش بهترین چرم مصنوعی PVC با قیمت پایین

فروش بهترین چرم مصنوعی PVC با قیمت پایین

فروش چرم مصنوعی پی وی سی با بهترین قیمت در این سایت صورت می گیرد. البته همان طور که می دانید قیمت چرم مصنوعی PVC به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله مهمترین این عوامل می توان به اندازه ها و مرغوبیت چرم مورد نظر اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما