مرکز عرضه چرم طبیعی مرغوب

چرم ها یکی از بهترین مواد برای تهیه کیف، کفش و لباس هستند. چرم طبیعی را از پوست بدن حیوانات می گیرند. کارگاه های تولیدی انواع مختلف چرم ها را در رنگ های منحصر به فرد تولید کرده و یکی از مراکز عرضه چرم طبیعی مرغوب هستند. پس از آن که محصولات خود را تولید کردند آن ها را در اختیار مشتری ها قرار می دهند و برای این توزیع از فروشگاه‌های مجازی کمک می گیرند.

مرکز عرضه چرم طبیعی مرغوب

نحوه تشخیص چرم طبیعی مرغوب

نحوه تشخیص چرم طبیعی مرغوب بهترین چرم دارای مشخصه هایی است که با در نظر گرفتن آن ها می توان اصل بودن آن را تشخیص داد. این چرم ها دارای استحکام بالایی هستند و قدرت انعطاف کمتری دارند. انواع مختلف چرم ها را از پوست بدن حیواناتی مانند گاو م، بز و غیره می گیرند و هر کدام از این چرم ها با دیگر چرم ها دارای تفاوت هایی می باشند. چرم اصل دارای سه لایه می باشد که با تفکیک این لایه ها انواع مختلفی از چرم های دیگر به وجود می آید.

این چرم ها بوی تند و بدی دارند و به مرور زمان این بو ها کمتر می‌شود. چرم ها روی سطح خود دارای منافذی می باشند که در تولید کفش‌ها کارایی دارد و هوا در داخل کفش جریان پیدا می‌کند و مانع از بو کردن پا می شود. چرم ها قدرت جذب آب را دارا می باشند اگر روی این چرم ها آب بریزیم آب به چرم نفوذ پیدا می‌کند. اما چرم های مصنوعی قدرت جذب آب را ندارند و آب روی آن ها جریان پیدا می کند. چرم های اصل دارای رنگ بندی کمتری می باشند بعضی از آنوها روی خود دارای طرح هایی می باشند مانند چرم شترمرغ. اما چرم‌های گاوی روی سطح خود دارای چروک ها و خط هایی می باشند که از اول روی پوست حیوانات وجود داشته اند.

قیمت چرم طبیعی مرغوب گاوی

قیمت چرم طبیعی مرغوب گاوی

تولید چرم مرغوب در کارگاه ها انجام می شود در این کارگاه ها ابتدا پوست کنده شده حیوانات پاکسازی می شود و پس از دباغی انواع مختلف چرم ها به وجود می آید. چرم های مرغوب گاوی در اندازه های بزرگ هستند و عموماً به رنگ تیره می باشند. این چرم ها انتخاب مناسبی برای آقایان هستند تنوع رنگی در آن ها کم می باشد.

این چرم ها دارای قیمت بالایی می باشند همچنین نحوه خرید چرم ها روی قیمت آن ها نیز تاثیرگذار می‌باشد. چرم در درب کارخانه ها با قیمت کمتری توزیع می‌شود. ولی فروشگاه‌های سطح کشور که به عنوان واسطه‌های این فروش عمل می کنند. ابتدا خرید عمده را انجام داده و آن را با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند. بنابراین اگر بخواهید این چرم ‌ها را به قیمت کمی خریداری کنید بهتر است از طریق سایت های معتبر اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما