مراکز فروش چرم طبیعی گاوی در بازار داخلی

چرم طبیعی گاوی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از ضخیم ترین نوع چرم به شمار می آید که در تولیدات مختلفی به کار می رود، این نوع چرم انواع مختلفی دارد و از انعطاف مناسبی برخوردار است ،تنوع طرح و رنگ آن نیز بالا می باشد که به دلیل مرغوبیت بالا متقاضیان زیادی دارد. مراکز فروش چرم طبیعی گاوی اعلا و با کیفیت در بازار داخلی بهترین نوع آن را با قیمت تولیدی به فروش می رسانند.

مراکز فروش چرم طبیعی گاوی در بازار داخلی

مراحل تولید چرم طبیعی درجه یک

مراحل تولید چرم طبیعی درجه یک

برای تولید چرم درجه یک و مرغوب نیار به طی کردن مراحل مختلفی است، این محصول از پوست های ضخیم و نازک که از حیوانات متفاوتی گرفته می شود تهیه می گردد، مراحل تهیه و تولید این محصول به شکلی است که پوست مرغوب و کاملا سالم را برای تولید چرم آماده سازی می نمایند، به این صورت که پوست را نمک می زنند و بعد آن را مورد شستشو قرار می دهند.

برای پاک شدن نمک روی بافت پوست آن را در آب به مدت یک یا دو روز خیس می نمایند تا نمک آن به خوبی شسته شود. سپس در مرحله بعد، به پوست آهک می زنند که این آهک سبب از بین رفت چربی های احتمالی روی آن می شود و موها را از روی پوست به بهترین صورت می زداید.

لش زنی مرحله دیگری است که در این مرحله به خوبی مواد زائد از روی پوست زدوده می شود و سپس آن را به خوبی تمیز می کنند، سپس آن را برای رنگ کردن و استفاده در تولیدات مختلف آماده سازی می نمایند که به طور کلی چرم رنگی را به صورت ساده و طرح دار ارائه می دهند.

در تولید چرم درجه یک و مرغوب به بهترین شکل عمل می شود و بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم به دست تولید کنندگان داخلی تهیه می گردد و از آنجایی که این محصول بسیار با کیفیت تولید می شود علاوه بر استفاده داخلی به کشورهای مختلف نیز صادر می گردد.

تامین عمده چرم طبیعی گاوی ارزان قیمت

تامین عمده چرم طبیعی گاوی ارزان قیمت

تامین و خرید چرم طبیعی گاوی عمده با قیمت ارزان در صورتی امکان پذیر است که مشتری این محصول را از مراکز فروش اصلی به صورت آنلاین خریداری کند، این روش خرید بسیار راحت انجام می گیرد به نحوی که مشتری بدون صرف وقت و هزینه بالا می تواند با نرخ تولیدی به چرم درجه یک گاوی دست یابد.

در این روش دیگر محدودیت های زمانی و مکانی در کار نخواهد بود بلکه مشتری به راحتی می تواند با سفارش اینترنتی، به خریدی ویژه دست یابد و محصولی اعلا را از فروشنده برتر خریداری نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما