فروش چرم مصنوعی اکلیلی درشت دو رنگ

چرم های مصنوعی، از دسته چرم هایی هستتند، که در کارخانجات تولیدی و صنعتی، تهیه می شوند و به چرم های صنعتی نیز شهرت دارند. چرم ایرانی مصنوعی اکلیلی، یکی از انواع چرم مصنوعی به حساب می آید که بسیار پرکاربرد می باشد. رنگ های گوناگون و کیفیت عالی این نوع چرم ها، موجب شده است که جایگزین چرم های طبیعی شوند. فروش چرم مصنوعی اکلیلی درشت دو رنگ، با قیمتی مناسب و ارزان و به صورت غیر حضوری، انجام می شود.
فروش چرم مصنوعی اکلیلی درشت دو رنگ

از چرم مصنوعی اکلیلی چه استفاده هایی می شود؟

از چرم مصنوعی اکلیلی چه استفاده هایی می شود؟

قطعا برای همه شما پیش آمده است، که لباس ها یا وسایل چرمی تان به مرور زمان کهنه شده و کیفیت و کاربرد اولیه را نداشته باشند.

دلیل این امر چرم نامرغوب استفاده شده در محصولات است، زیرا چرم های باکیفیت، طول عمر بالایی داشته و به هیچ وجه، از رنگ و زیبایی ظاهری آن ها به مرور کاسته نمی شود.

در این مقاله می خواهیم چرمی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر کیفیت و ظاهر جذاب، کاملا به صرفه بوده و کاربردهای فراوان دارد.

خوب است بدانید که چرم مصنوعی از جمله چرم های باکیفیت بوده و تنوع طرح و رنگ آن ها و همچنین داشتن قیمت ارزان، موجب شده است در بسیاری از لوازم و تجهیزات چرمی به کار روند.

مصارف عالی و کاربردهای گوناگون آن ها، مردم را به استفاده از این چرم ها وادار می کند.

چرم های مصنوعی در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به چرم مصنوعی اکلیلی، پانچی، اشبالت و ورنی براق اشاره کرد.

اما شاید برایتان جالب باشد بدانید، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین جرم های مصنوعی در بازار، “چرم مصنوعی اکلیلی” است.

می توان گفت، چرم های مصنوعی در رنگ های مات و براق اکلیلی عرضه می شوند، که چرم اکلیلی، پرطرفدارترین نوع چرم مصنوعی به شمار می رود.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرم مصنوعی اکلیلی چیست و چه کاربردی دارد؟

چرم های اکلیلی دارای بافت و ساختاری شبیه به چرم های مصنوعی هستند و از آسترها و رویه های جدا تشکیل شده اند.

چرم های مصنوعی اکلیلی به که به “چرم لمه” نیز شهرت دارند، براق و درخشنده بوده و پر زرق و برق بودن و جذابیت ظاهری آن ها مورد پسند بسیاری از علاقمندان به مد و زیبایی قرار گرفته است؛ همچنین مقاومت و استحکام بالای آن ها باور نکردنی است.

از موارد استفاده از چرم طرح دار مصنوعی اکلیلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع کیف ها اعم از کیف پول، کیف زنانه مجلسی و آرایشی و …
  • انواع کفش های زنانه و مردانه
  • رومیزی های گرانبها
  • تابلوها و قاب های زینتی
  • تم های تولد دخترانه و پسرانه
  • تولید مبلمان شیک
  • انواع شنیون و تاج برای عروس خانم ها
  • تولید انواع پوستر
  • گل های فانتزی و رنگی
  • تولید عروسک های جذاب دخترانه

با توجه به کاربرد فراوان چرم های اکلیلی، امروزه این چرم ها به محبوبیتی بی نظیر دست پیدا کرده اند و فروش بسیار بالایی نیز، دارند.

رنگ های متنوع چرم مصنوعی اکلیلی

رنگ های متنوع چرم مصنوعی اکلیلیچرم های مصنوعی اکلیلی در طیف های رنگی متنوع به چشم می خورند و می توان گفت رنگ بندی های گوناگون، یک امتیاز برای این چرم ها محسوب می شود، زیرا انتخاب را برای مشتریان و علاقمندان به محصولات چرمی، راحت تر کرده و می توانند هر رنگی را مطابق سلیقه و نیاز خود، برگزینند.

اما آیا می دانید چرم های مصنوعی اکلیلی در چه رنگ هایی در بازار به چشم می خورند؟

باید گفت، حدود 30 رنگ از چرم صادراتی های اکلیلی در داخل کارخانجات تولیدی کشور ایران و چرم های وارداتی یافت می شود و خاصیت رنگ پذیری بالای چرم های اکلیلی، موجب تنوع و تفاوت رنگ ها شده است.

از جمله پرطرفدارترین رنگ های چرم مصنوعی اکلیلی، می توان به رنگ های آبی، قرمز، طلایی، نقره ای، زرشکی و مشکی اشاره کرد.

کاربرد چرم مصنوعی اکلیلی دو رنگ درشت

کاربرد چرم مصنوعی اکلیلی دو رنگ درشت

همانطور که پیش تر ذکر شد، چرم های مصنوعی اکلیل دار با ظرافت و زیبایی منحصر به فرد خود در همه جای بازار می درخشند و لقب محبوب ترین طرح چرم مصنوعی را به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است، چرم های مصنوعی اکلیلی در دو نوع درشت و ریز تولید می شوند که در میان چرم های اکلیل دار، چرم مصنوعی درشت، دارای درخشش و زیبایی بیشتری نسبت به سایر نمونه هاست و میزان فروش بالاتری داشته است.

چرم مصنوعی درشت که به “سنگی” نیز معروف هستند، انعکاس نور را بیشتر کرده و مشتری را به خود جذب می کند.

همچنین بسیاری از چرم های مصنوعی در دو رنگ متفاوت عرضه می شوند که چرم مصنوعی دو رنگ اکلیلی، به دلیل ظاهر متفاوت و جالب خود، مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است و بسیاری از مردم به خرید این مدل و طرح چرم، روی آورده اند.

چرم مصنوعی اکلیلی دو رنگ درشت با داشتن طراحی دلنشین و متنوع، چرم های تزیینی به حساب می آیند و در صنایع کاربردهای فراوانی دارند.

به عنوان مثال در تولید و ساخت کوسن های مبل، کارت های عروسی و گلسر های زینتی، از چرم های اکلیل دار دو رنگ درشت، بهره می برند.

مرکز فروش انواع چرم مصنوعی اکلیلی

مرکز فروش انواع چرم مصنوعی اکلیلی

انواع چرم مصنوعی اکلیلی، به دلیل کیفیت و تنوع رنگ و نقش، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران پیدا کرده اند و فروش این مدل چرم ها به قدری بالا رفته است، که تولیدکنندگان در تهیه و عرضه محصولات برتر، نسبت به رقبا به تکاپو افتاده اند.

به عبارتی، تلاش و توجه تامین کنندگان و کارخانجات، همواره در جهت رضایت مشتریان گرانقدر بوده تا با ارائه محصولاتی بی نظیر، نظر آن ها بیش تر از قبل به خود جلب کنند.

به منظور خرید و فروش چرم مصنوعی اکلیلی، قیمت و کیفیت، مهم ترین ویژگی است که باید مد نظر قرار گیرد که منظور از کیفیت، ضخامت چرم به کار رفته در اجناس است و قیمت روزانه محصولات اطلاعات دقیقی از قیمت نهایی محصول به شما می دهد.

قیمت روزانه، معرفی انواع چرم و محصولات، تنوع رنگ، کاربرد و جنس محصول، به صورت کاتولوگ در سایت آنلاین، در معرض دید شما عزیزان قرار گرفته است.

برای بهره مندی و کسب اطلاعات لازم، کافیست به مجموعه ما رجوع کنید و خریدی متفاوت را تجربه کنید.

لازم به ذکر است، مشاوران و کارشناسان خبره، برای آشنایی و معرفی هرچه بهتر محصولات چرمی، به شما کمک و یاری می رسانند.

خرید مستقیم و به صورت عمده موجب می شود، محصولات با کیفیتی باور نکردنی و قیمتی مقرون به صرفه به شما خریداران محترم عرضه شود و از خرید خود رضایت کاملی، پیدا خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما