فروش چرم طبیعی ضخیم

چرم طبیعی ضخیم معمولا به چرم های گاوی و شترو.. گفته می سود که دارای ضخامت بالایی هستند و برای درست کردن کالاهای پر کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد این چرم تا مدتی بوی طبیعی خود را دارد فروش این محصول به صورت عمده از طریق شرکت های تولید کننده آن صورت می گیرد امروزه عرضه چرم طبیعی از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر نیز صورت می گیرد که بدون واسطه و به صورت عمده با قیمت مناسب می باشد فروش عمده این محصول هم برای فروشنده و هم خریدار به صرفه است.

فروش چرم طبیعی ضخیم

مشخصات چرم طبیعی ضخیم

مشخصات چرم طبیعی ضخیم چرم یکی از پردوام ترین موادی است که از پوست مختلف حیوانات تهیه می شود ولی پرکاربرد ترین نوع چرم، چرم طبیعی ضخیم است در برابر خراشیدگی مقاوم و در رنگ های متفاوت در بازار عرضه می شود چرم های ضخیم طبیعی در آن ها احتمال ترک خوردگی کم است و دارای ساختار فیبری قوی و پیچیده است دارای انعطاف پذیری خوبی است و برای استفاده در ابزار و وسایل روزانه کاربرد دارد در برابر نفوذ آب و مایعات مقاوم است و در تماس با رطوبت کیفیت خود را از دست نمی دهد. در حال حاضر موارد بسیار زیادی می توانند بر روی قیمت‌گذاری چرم صندلی که از چرم طبیعی عمده است موثر و تاثیرگذار باشد.

محکم است و به راحتی پاره نمی شود دارای ظاهری سالم و بر روی آن اثر بریدگی و گندیدگی دیده نمی شود در برابر نور خورشید و اشعه ماورای بنفش مقاوم است سرما و حرارت بر کیفیت آن تاثیر نمی گذارد با گذز زمان مرغوبیت خود را حفظ می کند هر چند سفت است ولی با خم شدن ترک بر نمی دارد و نرم است دارای تنوع رنگ می باشد و بر روی آن می توان طرح ایجاد کرد دارای سطحی صاف و یک دست است و لکه و ناصافی در آن دیده نمی شود.

میان الیاف آن تراکم خوب و زیادی وجود دارد برای همین برای تولید لباس و بسیاری از وسایل مناسب است دارای استحکام و عمر طولانی می باشند این نوع چرم را بیشتر در ساخت وسایلی چون کفش ، کیف لباس های چرمی در زمستان استفاده می کنند.

قیمت چرم طبیعی ضخیم باکیفیت

قیمت چرم طبیعی ضخیم باکیفیت قبل از خرید چرم ضخیم بهتر است قیمت و کیفیت محصول را بررسی کنید افراد زیادی هستند که در خرید و فروش این نوع چرم ها با تجربه هستند در هنگام خرید بهتر است از تجربه آن ها نیز استفاده کنید کاربرد و قیمت چرم ضخیم بستگی به ضخامت آن دارد که معمولا بیشتر این چرم ها بین یک تا سه میلی متر ضخامت دارند. اطلاع از مشخصات و ویژگی های بهترین انواع چرم در بازارهای داخلی کشور امروزه از جمله دغدغه های سایر افرادی محسوب می‌ شود که قصد خرید چرم طبیعی را دارند

قیمت چرم های طبیعی ضخیم علاوه بر ضخامت بستگی به نحوه خرید آن نیز دارد اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید دارای قیمت مناسب تر خواهد بود یا آن را بدون واسطه از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر خریداری کنید تمامی محصولات بدون واسطه دارای قیمت ارزان تر خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما