فروش ویژه چرم طبیعی در بازار قم

چرم یکی از متریال اصلی برای تولید مصنوعات مختلف می باشد، آن ها به صورت طبیعی و مصنوعی عرضه می گردند و دارای تنوع رنگی می‌ باشند. چرم های طبیعی از دباغی کردن پوست حیواناتی مانند : گاو، گوسفند و غیره به وجود می‌ آیند. فروش چرم طبیعی قم از طریق فضای مجازی قابل انجام می باشد که در این روش فروشندگان در سایت های اینترنتی اقدام به معرفی و ثبت سفارش مشتریان می کنند.

فروش ویژه چرم طبیعی در بازار قم

مهم ترین ویژگی چرم طبیعی درجه یک

مهم ترین ویژگی چرم طبیعی درجه یک چرم طبیعی درجه یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، این چرم ها از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌ توان گفت وسایل چرمی تولید شده با آن ها همیشگی بوده و با مراقبت ویژه می‌ توان آن ها را برای سالیان درازی مورد استفاده قرار داد.

چرم های طبیعی دارای وزن سنگینی هستند، آن ها به صورت سه لایه بوده و روی سطح لایه بالایی آن ها طرح هایی وجود دارد که با طرح حیوان مورد نظر مطابقت دارد و چین و چروک های بدن آن ها را شامل می باشد.

از دیگر ویژگی‌ های مهم می‌ توان به بوی تندی این چرم ها اشاره کرد. از این رو پس از استفاده و طی مدت زمانی، این بو کمتر می شود اما در صورت وجود رطوبت روی چرم ها، بوی آن ها بیشتر می‌ شود. یکی دیگر از گزینه‌ ها، توجه به خاصیت جذب آب چرم ها می باشد، اگر چندین قطره آب را روی چرم طبیعی بریزید و پس از چندین دقیقه متوجه می‌ شوید که جذب چرم ها می شود.

قیمت نیز یکی از ویژگی‌ های مهم می باشد و چرم های اصلی نسبت به چرم‌ های مصنوعی دارای قیمت بیشتری هستند؛ زیرا محصولاتی که با آن ها تولید می شود، مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو هر کسی توانایی خریدن چرم های طبیعی را دار نمی باشد.

مرکز تولید چرم طبیعی در قم

مرکز تولید چرم طبیعی در قم استان قم در کشور ما، مرکز تولید چرم طبیعی شناخته می‌ شود و کارگاه‌ هایی که در ایران استان وجود دارند، اقدام به خرید پوست حیوانات کرده سپس آن ها را با استفاده از دانش و تکنولوژی روز به چرم های طبیعی درجه یک تبدیل کرده و رنگ آمیزی خود را انجام می دهند. ارائه این چرم ها در رنگ های مختلفی صورت می گیرد و از نوع درجه یک آن ها، برای کشور های خارجی نیز ارسال می‌ شود.

صفر تا صد صادرات چرم های طبیعی را می‌ توان از طریق فضای مجازی مورد نقد و بررسی قرار داد که در این روش، محصولات پس از تولید و بسته بندی روانه دیگر کشور ها شده و میزان این محصولات بر حسب میزان سفارش مشتری ها آماده می‌ گردد، به راحتی می‌ توان از طریق فضای مجازی خرید این محصولات انجام داده و آن ها را درب منزل تحویل گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما