فروشنده چرم طبیعی گاوی

فروشنده چرم طبیعی گاوی در واقع دباغی هایی می باشند که پس از دباغی نمودن پوست گاو این محصول را به صورت گسترده در اختیار خریداران و بازار مصرف قرار می دهند.

البته در این زمینه نمایندگی های پخش و فروش چرم نیز فعالیت می کنند که از طریق شعب پخش و فروش فعال خود ارسال کالا و خدمات را به اقصی نقاط ایران انجام می دهند.

فروشنده چرم طبیعی گاوی

چرم طبیعی گاوی چه کاربرد هایی دارد؟

چرم طبیعی گاوی چه کاربرد هایی دارد؟ انواع چرم طبیعی گاوی به دلیل استحکام، مقاومت آن و هم چنین زیبایی این محصول موجب شده است که به فراوانی در صنعت پوشاک و هم چنین کیف و ابزارآلات مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله کاربردهای چرم طبیعی گاوی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از این چرم به صورت عمده در صنعت مد و پوشاک استفاده می شود، برای مثال تهیه کاپشن چرم، دستکش و هم چنین پالتو از مهم ترین کاربردهای این کالا است.
  • از این محصول حتی برای دوخت کاپشن چرم، کراوات، دامن، شلوار، کیف، کفش و هم چنین انواع کیف مانند جا کارتی و کیف پول نیز استفاده می شود.
  • چرم طبیعی گاوی در صنعت دوخت کفش نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و برای دوخت انواع پوتین، نیم بوت، کفش های مردانه و زنانه و هم چنین صندل و کفش های ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از این محصول به طور معمول برای تهیه رویه کفش ها و به خصوص کفش های مردانه استفاده می کنند، و این امر به دلیل وزن آن و هم چنین استقامت آن می باشد.
  • در تهیه ابزار آلات نیز از این محصول استفاده می شود برای مثال تهیه دسته چاقو و هم چنین غلاف آن از دیگر کاربردهای قابل توجه این محصول است.
  • تهیه ساک و چمدان های مسافرتی نیز از دیگر موارد کاربرد این محصول بوده و این امر به دلیل ضخامت و هم‌چنین رنگ بندی متنوع این چرم با کیفیت می باشد.

قیمت چرم طبیعی گاوی درجه یک

قیمت چرم طبیعی گاوی درجه یک قیمت عرضه چرم گاوی درجه یک به کیفیت این محصول بستگی دارد، به طبع کیفیت های بالای این محصول از قیمت های به نسبت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

البته ابعاد مختلف این چرم و کیفیت دباغی نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت به شمار می آید، قیمت این محصول از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش آن قابل استعلام است.

در این میان درگاه های اینترنتی عرضه کننده این کالا نیز از دیگر مراجع فعال در زمینه اطلاع از قیمت ها به صورت غیر حضوری و آنلاین به شمار می آید و خریداران می توانند به صورت روزانه قیمت ها را چک کنند.

چرم طبیعی گاوی درجه یک با قیمتی ارزان و به صرفه از طریق این مراکز در اختیار خریداران قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما