فروشنده انواع چرم مصنوعی الوان در ایران

چرم مصنوعی الوان بهترین جایگزین چرم طبیعی جهت استفاده در ساخت لوازم منزل، دوخت کیف، کفش و کاربرد های دیگر می باشد، این نوع چرم قیمت پایین تری نسبت به نوع طبیعی آن داشته و مقرون به صرفه تر است. چرم مصنوعی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و ضخامت گوناگون در بازار یافت می شود. با یک جستجوی ساده می توان به وب سایت بهترین مجموعه فروشنده انواع چرم مصنوعی الوان در ایران را به دست آورد. جالب است کمی راجب چرم مصنوعی برای لباس بیشتر بخوانیم.

فروشنده انواع چرم مصنوعی الوان در ایران

چرم مصنوعی الوان چیست؟

چرم مصنوعی الوان چیست؟چرم مصنوعی الوان چیست؟ متریالی مانند پارچه می باشد که بسیار شبیه به بافت و شکل چرم، از پلی اورتان یا پی وی سی ساخته می شود و دارای رنگ بندی و ضخامت و همینطور بافت های مختلف می باشد. در این میان نگاهی هم به چرم مشهد کرج نیز می اندازیم.

چرم ساخته شده از پلی اورتان مرغوب تر از نوع پی وی سی می باشد.

امکان ایجاد تنوع رنگی در تولید چرم مصنوعی بسیار بیشتر از نوع طبیعی آن بوده و گاها چنان با مهارت ساخته می شود که تشخیص ان از نوع اصلی و طبیعی بسیار سخت است.

از روش های تشخیص آن می توان به:

  • چرم مصنوعی دارای پشتی پارچه ای می باشد که با یک لایه پوشش پلاستیکی صاف و یا بافت دار پوشیده شده ولی ممکن است، در انواع بسیار مرغوب آن ممکن است این پوشش وجود نداشته باشد.
  • الکوی بافت آن منظم بوده و یکنواخت تر است.
  • لبه های آن برش خورده و صاف بوده و فاقد فیبر می باشد.
  • در مواجهه با آتش و حرارت بالا سوخته و بوی لاستیک سوخته از آن به مشام میرسد.

این محصول جهت ساخت مصنوعاتی مانند لباس و یا کفش مورد استفاده قرار می گیرد ولی از بزرگ ترین معایب آن می توان به متخلخل نبودن آن اشاره نمود که اجازه عبور هوا را نداده و به همین دلیل باعث تعریق بالا خواهند شد.

از مزایای بیشمار این کالا می توان به:

  • قیمت پایین و مقرون به صرفه
  •  جایگزینی عالی برای نوع طبیعی که از پوست حیوانات زنده و بی گناه تهیه می شود.
  • تنوع بالا در رنگ و بافت، سازگاری و تمیز شدن آسان.
  • استفاده از تکنولوژی روز
  • طراحی متنوع، سبک، الگو و قابلیت سفارشی بودن
  • طول عمر بالا، دوام، مقاومت در برابر ترک خوردگی
  • راحتی در نگهداری وعدم تغییر رنگ

کاربرد های گسترده چرم مصنوعی الوان

کاربرد های گسترده چرم مصنوعی الوانچرم مصنوعی الوان کاربرد های گسترده ای در صنایع مد و دکوراسیون امروزی دارد.

از آن در دوخت و آماده سازی انواع کفش، کیف، کمربند، بارانی، کت، دستبند و … به فراوانی استفاده می شود.

صنعت مد از بهترین مصرف کنندگان این محصول بوده و تقریبا از تمامی رنگ بندی های آن استفاده می کند و حتی از پیشگامان طرح های جدید در این زمینه می باشد.

لباس های چرمی همیشه بین مردم محبوب بوده اند که استفاده از چرم مصنوعی تحول عظیمی در این زمینه ایجاد کرده و امکان استفاده اقشار بیشتری از این وسایل را فراهم نموده است.

از دیگر کاربرد چرم مصنوعی می توان به ساخت و روکش کردن انواع مبل، صندلی، صندلی خودرو ، جاکلیدی، زیور آلات و … اشاره کرد.

این متریال به دلیل راحتی بالا در تمیز کردن سطح ان از انواع کثیفی و آلودگی؛ از محبوب ترین ها در ساخت روکش صندلی و مبل می باشد مخصوص در اماکن اداری و رسمی.

بافت زیبا و براق آن ها زیبنده هر اتاق و یا محلی است که در آن قرار بگیرند و تقریبا مناسب هر گونه دکوراسیونی می باشند.

ضخامت آن را می توان براساس محصول تولیدی انتخاب نموده و برای ساخت سایر محصولان چرمی باید از طرح و رنگ مناسب با سبک و جنسیت مخاطب آن استفاده نمود.

قیمت این محصولات بنا بر کشش بازار و میزان عرضه و تقاضا و همین طور هنر به کار رفته در ساخت آن ها به صورت به روز مشخص می گردد.

روش های تولید چرم مصنوعی الوان

روش های تولید چرم مصنوعی الوان روش های تولید چرم مصنوعی الوان به دو شاخه خشک و تر تقسیم گردیده و از 4 لایه ی آستری، چسب، فوم و اسکین تشکیل می شود..

نوع خشک بسیار محکم بوده و قابلیت قالب گیری و حالت دهی دارد و اغلب در پوشش دهی داشبورد اتومبیل استفاده می گردد.

نوع تر خود به دو قسمت پلی اورتان و پلی وینیل کلراید تقسیم می گردد.

  • نوع پلی اورتان از چند لایه ساخته می شود که لایه زیرین یا آستری ان از جنس تریکو بوده و لایه های دیگر از مواد شیمیایی پلی اورتان تشکیل می گردد، حالت براق و ظاهر بهتری داشته و امکان حذف لایه فوم بنا به درخواست مشتری در آن ممکن می باشد.
  • روش تولید نوع پلی وینیل مشابه نوع پلی اروتان بوده و فقط نوع فرمول بندی آن ها متفاوت است.

صنایع و تولیدی های بسیاری جهت تولیدات خود به طور مستقیم به این ماده اولیه پرکاربرد می باشند، به همین دلیل خرید این کالا با قیمت درب کارخانه و پایین ترین قیمت ممکن تاثیر بسزایی در قیمت نهایی کالای تولیدی خواهد داشت.

به همین دلیل خرید به صورت عمده و از یک منبع مطمئن و مستقیم بدون دخالت دلالای و واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به لیست بلندی از انواع سایت های فروش چرم مصنوعی تهران برخورد، ولی به دلیل بزرگی بسیار زیاد دنیای وب و احتمال خطای بالا و فیشینگ و کلاهبر داری های اینترنتی؛ بهترین منبع جهت یم خرید خوب و مطمئن، تهیه آن از سایت های با سابقه و معروف می باشد.

.

فروشگاه چرم مصنوعی الوان در تهران

فروشگاه چرم مصنوعی الوان در تهرانیک فروشنده چرم مصنوعی با تجربه با اطلاعات کامل در زمینه انواع چرم می تواند بهترین راهنمایی را در این رابطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد و بهترین مشاوره را در جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع چرم؛ جهت کاربری مورد نظر آن ها را در اختیارشان قرار دهد.

یک فروشنده ماهر با در اختیار قرار دادن کلکسیون کاملی ار انواع چرم مصنوعی موجود دربازار اعم از ایرانی و خارجی به همراه اطلاعات کامل در زمینه رنگ بندی کامل و تکسچر مورد نظر؛ طیف انتخاب وسیعی را جلوی روی مشتریان خود قرار داده و موجبات رضایت آن ها را فراهم می نماید.

این مجموعه با دارا بودن سابقه طولانی مدت در امر فروش انواع چرم و قبول سفارشات مختلف از تولید کنندگان محترم در این زمینه، و ارائه اجناس درجه یک و با کیفیت بازار با کمترین قیمت ممکن و به صورت عمده و خرده در خدمات متقاضیان محترم می باشد.

جهت ثبت درخواست و سفارشات می توان با سایت فروشگاه چرم مصنوعی الوان تهران مجموعه در تماس بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما