صادر کننده چرم شتر مرغ

چرم ها در ایران دارای کیفیت های متفاوتی هستند ولی چرم هایی که به کشورهای دیگر صادر می شوند از نوع ممتاز و با کیفیت این نوع چرم ها هستند که چرم شترمرغ هم از این قائده جدا نیست.

صادر کننده چرم شتر مرغ در ایران بسیار زیاد است که چرم شتر مرغ صادراتی هم دارای مرغوبیت بالایی است که از این نوع چرم در تولید وسایل و اجناس چرمی استفاده می شود.

صادر کننده چرم شتر مرغ

افزایش طول عمر چرم شتر مرغ

افزایش طول عمر چرم شتر مرغ پوست شتر مرغ هم دارای کاربرد های زیادی می باشد که پس از دباغی شدن این پوست و گذراندن مراحل مختلف به چرمی گران بها و ارزشمند تبدیل می شود که در صنایع چرمی به کار می رود.

اکنون ممکن است از خود بپرسید که افزایش طول عمر چرم شتر مرغ بیشتر است یا چرم های دیگر که با توجه به مطالعاتی که در این زمینه شده است می توان به جواب این سوال رسید.

مقاومتی که چرم شترمرغ دارد تقریبا می توان گفت که شش برابر مقاومتی است که چرم گاو یا دیگر چرم ها دارند در نتیجه هر چه چرم مقاوم تر باشد عمر چرم افزایش می یابد.

چرم شتر مرغ بسیار نرم و لطیف است مانند پر مرغ که لطافت و نرمی خاصی را دارد ولی با وجود نرم بودن مقاومت این نوع چرم بسیار بالا است درست مثل پوست شتر.

اجناسی که به وسیله پوست شتر مرغ تولید می شوند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند زیرا که این نوع چرم دارای دوام بیشتر و طول عمر بالایی می باشد.

از چرم این حیوان در تولید کفش های زیبا و کیف های متنوع و پالتو های بسیار محکم و مقاوم و بسیاری از وسایل چرمی دیگر تولید می شود که این محصولات در ایران و کشورهای دیگر مشتریان زیادی را دارد.

ارائه چرم شتر مرغ صادراتی

ارائه چرم شتر مرغ صادراتی ارائه چرم شتر‌مرغ صادراتی در همه شهرها و استان ها صورت می گیرد که پوست این حیوان پس از دباغی و کارهای دیگری که روی آن انجام می شود تبدیل به چرم می شود.

این چرم ها را تولید کنندگان اجناس چرم به صورت عمده و مستقیم خریداری می کنند که در این صورت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا که با قیمت کمتری خریداری می شود.

قیمت این محصول هم مانند دیگر محصولات تحت تاثیر بازار فروش قرار می گیرد و با افزایش قیمت دیگر کالاها این محصول هم افزایش قیمت پیدا می کند و در کل ثبات قیمت ندارد.

هر چند که کیفیت و نوع چرم شتر مرغ بسیار مهم است و با توجه به کیفیت و مرغوبیت چرم قیمت گذاری هم روی این نوع کالا انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما