صادرات چرم گاوی درجه یک

صادرات چرم گاوی درجه یک سال هاست که در ایران انجام می شود و می توان گفت که ما یک سر و گردن نسبت به سایر کشورها در این امر جلوتر هستیم. کیفیت محصولات ما زبانزد است و بازار پر شده است از خرید و فروش چرم هایی که تولید کنندگان زبردست ایرانی به بازار عرضه کرده اند.

صادرات چرم گاوی درجه یک

راه شناخت چرم گاوی درجه یک چیست؟

راه شناخت چرم گاوی درجه یک چیست؟چرم چسب دار گاو درجه یک را چطور می توان تشخیص داد؟ برخی از این محصولات یک تکه چرم کوچک را در داخل لباس قرار داده اند تا مشتریان بتوانند در صورت لزوم آن ها را تست کنید. می توان از این تکه کوچک استفاده کرد تا بدانیم که آیا کلاه بزرگی سرمان رفته است یا خیر.

  • چرم را روی آتش بگیرید. اگر زود اب شد پلاستیک است اگر نه اصل است.
  • اگر پرز دارد اصل است اگر نه تقلبی است.
  • اگر نقش یکنواخت دارد تقلبی و اگر نه اصل است.

چرم گاو یکی از آن چرم هایی است که قیمت بالایی دارد. اما شاید بریا شما هم سوال پیش بیاید که چرا این چرم قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه های چرم دارد مگر تفاوتی در چرم بودن آن می باشد؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که هر اندازه که چرم یک تکه تر باشد گران تر خواهد بود.

این چرم های یک تکه برای لباس هایی مانند پالتو و … استفاده می شوند که نمی توان از سایر نمونه چرم هایی که تکه تکه می شوند برای ساخت این محصولات استفاده کرد. چرم های دیگر برای تولید محصولاتی مانند کیف پول و … استفاده می شوند که نیاز به عرض و طول زیادی ندارند.

خرید مستقیم چرم گاوی درجه یک

خرید مستقیم چرم گاوی درجه یک اگر از ما می شنوید بهتر است خرید مستقیم چرم آرا گاوی را از فروشگاه معتبر اینترنتی تهیه کنید. چرا که این محصولات اصولا به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت عرضه می شوند. قیمت آن ها هم نسبت به قیمت ای بازار کلی فرق دارد. جانم برایتان بگوید که یکی از حسن هایی که خریدهای اینترنتی دارند این است که رسید صورت حساب شما در آن واحد به ایمیل شما ارسال می شود و شما می توانید در جریان ریزه حساب های خود باشید. به این صورت آن چه را که در روز انجام داده اید و هزینه ای را که صرف کرده اید می توانید جلوی چشمان شما قرار بگیرد و مورد بررسی قرار بگیرد.

ببه همین دلیل بهتر است که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و زمان کم تری را برای حساب و کتاب به آن اختصاس دهید. به علاوه این که اگر مشکلی در درگاه حساب شما رخ دهد خیلی راحت این هزینه به صورت هوشمند به حساب شما واریز خواهد شد و این موضوع به شما اطلاع رسانی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما