صادرات چرم شتر مرغ

امروز پوست و چرم طبیعی در رده اول صادرات و بازاریابی قرار دارد.ظرفیت صادرات چرم شتر مرغ در ایران زیاد است. پوست شتر مرغ از زمانی که جوجه است مورد توجه برای صادرات قرار می گیرد ،پویت شتر مرغ در زمان حیات باید سالم باشد .چرم شتر مرغ صادراتی باید با کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی باشد .

شترمرغ یکی از پرندگانی است که می توان آن را به منظور بهره وری های گوناگون پرورش داد از پر آن گرفته تا گوشت ، تخم، چرم . پوست و چرم شترمرغ یکی از گران قیمت ترین و با کیفیت چرم های موجود در بازار به حساب می آید. جالب است کمی راجب چرم مصنوعی برای لباس بیشتر بخوانیم.

صادرات چرم شتر مرغ

کاربرد چرم شتر مرغ صادراتی

کاربرد چرم شتر مرغ صادراتی

پوست چرم طبیعی شتر مرغ یکی از کالاهای با ارزش برای صادرات به کشورهای انگلیس،ترکیه،ایتالیا و اروپاست .کیفیت چرم شتر مرغ برای صادرات باید بالا باشد . کاربرد چرم شترمرغ برای ساخت کیف و کفش گران بها ،کمربند ،پالتو و کالاهای تزیینی رواج دارد. در این میان نگاهی هم به چرم مشهد کرج نیز می اندازیم.

چرم شتر مرغ صادراتی باید دارای ویژگی های باشد از جمله:

  • دباغی تخصصی
  • ضخامت یکنواخت
  • اندازه استاندارد
  • کیفیت رنگ عالی
  • مقاومت بالا

یکی از مواردی که در صادرات چرم شترمرغ مد نظر است ،مواد اولیه به کار برده در دباغی پوست است بیشتر کشورها به دنبال ،چرم هایی هستند که از مواد گیاهی تولید شده باشند تا برای پوست و جسم مصرف کننده ضرر نداشته باشد و ایجاد حساسیت نکند.

مقاومت چرم شترمرغ شش برابر مقاومت چرم گاو است.فلیکول های موجود بر روی پوست شتر مرغ باعث زیبای منحصر به فرد آن شده و همین امر موجب تقاضای زیاد برای این نوع محصول است .

این ویژگی به همراه لطافت و نرمی قابل توجه و مثال زدنی آن باعث شده است که این محصول در رديف پوستهای گران قيمت در جهان مانند كروكوديل قرارگیرد.

تولید مستقیم چرم شتر مرغ صادراتی

تولید مستقیم چرم شتر مرغ صادراتی تولید مستقیم چرم به مصرف کننده و صادر کننده اجازه می دهد این محصول را به قیمت مناسب خریداری کنند .

صادرات چرم شتر مرغ با رعایت استانداردهای کشور مقصد باید هم سو باشد مانند:

  • دارا بودن استانداردهای لازم زیست محیطی را داشته باشد .
  • پرداخت هزینه های گمرک با توجه به کشور مقصد

کشورهای اروپایی تقاضای زیادی برای چرم شتر مرغ ایران دارند زیرا بر این باورند که اقلیم ایران مناسب بوده و باعث تولید چرم مطلوب می شود. .

بهترین نوع چرم شتر مرغ صادراتی با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد .این نوع چرم دارای درجات متفاوتی است و در رنگ های متنوع در بازار. وجود دارد.چرم شتر مرغ دارای نرمی خاصی است و ظاهری زیبا و جذاب دارد و بسیار منعطف است .چرم شتر مرغ در اندازه‌ای متفاوت راهی کشورهای مقصد می شود .

قیمت های چرم شتر مرغ متناسب با درجات کمی و کیفی محصول و همچنین برند مورد نظر متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما