صادرات انواع چرم مصنوعی درجه یک

انواع چرم مصنوعی درجه یک به صورت های مختلفی به فروش می رسد و صادرات آن به کشورهای دیگر رونق خوبی را دارد که از طریق فضای مجازی اقدام به صادرات آن بسیار می باشد. انواع چرم را در سایتهای مجازی مورد معرفی قرار می دهیم و به جهت فروش و صادر نمودن آن اقدام می نماییم که خریداران با این راه ارتباطی بسیار سریعتر به محصول مورد نظر دسترسی خواهند داشت.

صادرات انواع چرم مصنوعی درجه یک

تنوع رنگ در چرم مصنوعی و طبیعی

تنوع رنگ در چرم مصنوعی و طبیعی چرم مصنوعی و طبیعی تنوع رنگی زیادی را دارد که در ادامه به آنها اشاره می شود. چرم یکی از محصولات پر تنوع است و با توجه به دام های موجود و نحوه دباغی و رنگ این تفاوت به دست می آید چرم های مصنوعی نیز که بیشترین تنوع را دارند و تولید چرم مصنوعی به روش های نوینی صورت می گیرد. این چرم توسط پی وی سی و با پلی اورتان تولید می شود که هم از لحاظ کیفیت بسیار بالاست و هم قیمت مناسبی را دارد.

چرم های نوع طبیعی با مصنوعی تفاوت های در رنگ دارند ولی طیف رنگی زیادی را در هر دو می توان مشاهده نمود از جمله می توان به سفید و سبز اشاره کرد. تولید چرم های طبیعی که با استفاده از پوست دام می باشد و نوع مصنوعی با استفاده از مواد باکیفیتی ساخته می شود که ضخامت آنها را نیز براساس استاندارد تعیین می نماین. علاوه بر تنوع رنگی در طرحهای مختلف نیز تولید می شوند.

چرم مصنوعی بسیار کاربرد دارد و در صنعت پوشاک بیشترین استفاده از آن را می شود جهت تولید انواع کیف و پالتو و کفش مورد استفاده می باشد. چرم مصنوعی را تولیدی های بزرگ و یا در کارگاه های خانگی کوچک نیز مورد استفاده خواهد بود.

تولید انواع چرم مصنوعی درجه یک

تولید انواع چرم مصنوعی درجه یک تولید انواع چرم مصنوعی درجه یک در ایران به نحو مناسبی انجام می شود که به صورت سری کاری در رنگهای مختلفی تولید می شود. این چرم ها بسیار سبک می باشند و واین محصول وزن متعادلی را دارند که در تولید انواع پالتو کاربرد خوبی را دارند و وزن پوشاک را پایین می آورد همچنین برای تولید انواع کفش قابل استفاده است که باعث می شود کفش مورد نظر وزن مناسبی را داشته باشد.

چرم ها دارای ضخامت مختلفی هستند و با توجه به ضخامتشان مورد استفاده قرار می گیرند که قیمت آنها نیز با توجه به کیفیت و ضخامت و دیگر عوامل تعیین می شود. اگر می خواهید که قیمت این محصول را مورد بررسی قرار داده و برای خرید ان اقدام نمائید بهتر است که به فضای مجازی و سایتهای فروش آن مراجعه نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما