خرید کلی چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی طبیعی طی فرایند دباغی پوست حیوان به دست می آید .پس از پایان دباغی،چرم گاوی برای ساخت وسایل مورد استفاده قرار می گیرد مانند:کفش،کیف،کمربند،کاپشن ،مبلمان و….

خرید و فروش چرم گاوی به صورت عمده و بدون واسطه از طریق نمایندگی های شرکت ها در سراسر کشور میسر است همچنین با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت محصول مورد نظر را دریافت کنید حسن این نوع خرید به حذف واسطه و پایین آمدن قیمت صرفه اقتصادی دارد . جالب است کمی راجب چرم مصنوعی برای لباس بیشتر بخوانیم.

خرید کلی چرم گاوی طبیعی

چگونه از چرم گاوی نگهداری کنیم؟

چگونه از چرم گاوی نگهداری کنیم؟ چرم گاوی طبیعی در زمان اصالت و زیبای خود را نمایان کرده است ،چرم گاو با گذشت زمان کهنه نمی شود و برعکس زیبایی آن چندین برابر می شود . به خاطر ویژگی های که دارد به بدن آسیب نمی رساند. در این میان نگاهی هم به چرم مشهد کرج نیز می اندازیم.

چگونه از چرم گاوی نگهداری کنیم ؟

  • برای تمیز کردن چرم از دستمال نم دار استفاده کنید .
  • محصولات چرمی را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید .
  • برای نگهداری محصولات چرمی آن را در کیسه پلاستیکی قرار ندهید و به جای آن از کیسه پارچه ای استفاده کنید .
  • از زدن ادکلن و مواد شیمیایی به سطح چرم پر هیز کنید.
  • در معرض رطوبت نباشد.
  • از گیره لباس برای نگه داشتن چرم استفاده نکنید .
  • قرار دادن چرم در هوای خشک باعث نفس کشیدن چرم می شود .

چرم گاوی از نوع چرم سنگین است و معمولا ضخیم بوده و علاوه براین سطح این چرم ها یک دست و صاف است . چرم ها از نظر ظاهر و کیفیت با هم متفاوت است

سفارش خرید چرم گاوی طبیعی

سفارش خرید چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی یکی از پر کاربرد ترین و کلیدی ترین نوع چرم در این صنعت می باشد .در ایران چرم طبیعی (از جمله چرم گاوی )در شهرهای تهران،اصفهان و تبریز انجام می شود .یکی از مهمترین تفاوت های مرغوبیت و کیفیت چرم استفاده از موادی است که در دباغی مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید و فروش چرم گاوی اگر از مراکز معتبر و دست اول باشد زیرا تضمینی که در آن وجود دارد خود دلیل بر کیفیت مرغوب چرم گاوی است .قیمت چرم گاوی طبیعی در کشور متغیر است و تابع شرایطی چون: عرضه و تقاضای بازار،ضخامت چرم ،نحوه خرید از محل توزیع و کیفیت اشاره کرد .هر چه عرضه چرم در بازار بیشتر باشد محصول از قیمت پایین تری برخودار است .

امروزه خرید کلی چرم درجه یک به صورت عمده و باقیمت مناسب در سراسر کشور میسر است و مشتریان با استفاده از فروشگاه‌های مجازی بدون مراجعه حضوری به راحتی خرید خود را انجام دهند و سفارش خود را در مقصد دریافت کنند .

سفارش خرید چرم برای صادرات بدون هیچ مشکلی از طریق شرکت های بازرگانی معتبر قابل پیگیری می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما