برترین صادرکننده چرم شتر مرغ

برترین صادر کننده چرم شتر مرغ همیشه اصل ترین و مرغوب ترین محصول را با قیمت مناسبی روانه بازار های خارجی می کند به همین دلیل سود خوبی را کسب کرده است که این موجب شده ارزآوری عالی هم برای کشور به همراه داشته باشد. چرم شتر مرغ از پوست شتر مرغ بدست می آید که استحکام و تراکم بالایی دارد و همین باعث شده چرم شترمرغ اصل مقاومت بالایی داشته باشد.

برترین صادرکننده چرم شتر مرغ

درباره چرم های دانه دار یک رویه بیشتر بدانید

درباره چرم های دانه دار یک رویه بیشتر بدانید

چرم های دانه دار یک رویه بافت بادوام و صافی دارند و این به دلیل سطح سمباده خورده آن ها می باشد در واقع این نمونه چرم از لایه خارجی پوست بدست می آید. عملیات پردازش و سمباده کشی که روی آن انجام می شود باعث شده سطح روی چرم صاف شود و نشانه های پوست طبیعی از بین برود.
علاوه بر این چرم های طبیعی انواع مختلفی دارند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • چرم دانه کامل: همانند چرم دانه دار یک لایه روی پوست سمباده زده می شود ولی پردازشی روی آن انجام نمی شود به همین دلیل نشانه پوست طبیعی روی آن وجود دارد و از لایه خارجی پوست بدست می آید این نمونه محصول از بادوام و ترین و مرغوب ترین چرم های طبیعی و اصل شناخته شده است.
  • چرم جیر: هنگامی که روی سطح گوشتی یا همان لش پوست عمل پرداخت کردن انجام شود باعث می شود چرم حالت مخملی پیدا کند که برای تولید آستر محصولات چرمی استفاده می شود.
  • چرم اشبالت: این نمونه چرم محکم و ضخیم می باشد که به وسیله چرم های ضخیم گاوی که ورقه ورقه شده اند بدست می آید و سطح آن پرزدار می باشد به این نمونه محصول چرم اشپالت هم می گویند که همان سطح زیرین پوست گاو می باشد و در صنعت کفش، کیف دوزی، چرم دوزی، مبل و صندلی و…. استفاده می شود.
  • چرم نوبوک: سطح مخملی شده ای دارد و همانند چرم اشبالت و جیر می باشد ولی ظرافت و لطیف بودن این نوع چرم بیشتر است.
  • چرم ورنی: ظاهری براق دارد چون روی آن با لاک خاصی پوشش داده شده است و به وسیله پوست گوساله تولید می شود.

درباره چرم سنگین بیشتر بدانید

درباره چرم سنگین بیشتر بدانید چرم سنگین نسبت به دیگر چرم ها استحکام، مقاومت و زیبایی بی نظیری دارد و از پوست گاو، شتر، گاومیش، گوساله و… بدست می آید و برای استفاده های معمول بهترین گزینه می باشد و از موارد کاربرد آن می توان به ساخت کیف های جیبی و دستی مرغوب، رویه و زیره کفش، تسمه های ماشین آلات صنعتی و…. اشاره کرد. علاوه بر چرم سنگین چرم ها بر اساس نرمی و استحکام به چرم سبک و نیمه سنگین هم تقسیم بندی می شوند.

نمونه اول ( چرم سبک ) ظریف و نازک می باشد که به وسیله پوست گوسفند، بره، بز و بزغاله تولید می شود و برای ساخت دستکش چرم، کاپشن چرم و لباس چرم استفاده می شود علاوه برای این برای تولید آستر کیف و کفش هم از چرم های سبکی که کیفیت پایینی دارند استفاده می کنند.

نمونه دوم ( چرم نیمه سنگین ) چرمی است که از پوست شتر مرغ و کروکودیل تولید شده است که این نمونه چرم ها جزو چرم های لوکس و کمیاب محسوب می شود به همین دلیل بیشتر جنبه تزیینی دارد.

پخش انواع چرم شتر مرغ

پخش انواع چرم شتر مرغ پخش انواع چرم شترمرغ صادراتی مانند چرم شترمرغ طرح دار، چرم شتر مرغ ساده و…. به صورت آنلاین انجام می شود تا تولید کنندگان محصولات چرمی بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنند علاوه بر این مزیت های استفاده از چرم شتر مرغ باعث شده پخش آن بازار پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • نسبت به دیگر چرم ها زیبایی بی نظیری دارد و این به دلیل نقاط فولیکول دار آن می باشد.
  • چین و چروک ها و برجستگی هایی که این نوع چرم وجود دارد باعث زیبایی شگفت انگیزیش شده است که موجب گردیده از دیگر چرم ها متمایز شود.
  • برای تولید کالای های چرمی لوکس مانند پالتو، کیف اداری، کلاه آفتابی، کفش، کلاه زمستانه، روکش موبایل،جاکلیدی، کیف پول، بوت و چکمه، کاپشن و…. استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما