بازار خرید چرم طبیعی خام

چرم طبیعی خام محصولی است که از پوست حیواناتی مانند گاو، بز در طی مراحل خاص و دباغی کردن تهیه و تولید می شود، این محصول به دلیل این که از ظاهر بسیار زیبا و همچنین مقاومت فراوان و انعطاف پذیری زیادی برخوردار است در صنایع مختلف تولیدی پوشاک، لوازم چوبی، کیف و کفش از مصارف فراوان و محبوبیت بسیاری برخوردار است، میزان استقبال بالای عموم افراد از لوازم چرمی باعث گشته که بازار چرم طبیعی در بازارها و فروشگاه های سراسر کشور از رشد و فروش بسیار خوبی برخوردار شده باشد.

چرم مصنوعی طرحدار و چرم اکلیلی در رنگ های مختلف و همچنین ضخامت های متنوع برای تولید بسیاری از منسوجات چرمی به کار گرفته می‌شود

بازار خرید چرم طبیعی خام

مراحل تولید چرم طبیعی خام

مراحل تولید چرم طبیعی خام برخی از صنایع مختلف و مراکز تولیدی از چرم طبیعی خام دباغی شده و با کیفیت، برای تولید لباس چرمی، دستکش، کیف،کفش، مبلمان استفاده فراوان می کنند که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و استایل خاص، همچنین از مقاومت بسیاری برخوردار است و در طی سالیان متمادی دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود.

امروزه به این دلیل که چرم مصنوعی و چرم شاهین مقاومت بالایی دارد از آن در ضخامت های مختلف برای تولید بسیاری از کالاها مانند کیف و کفش و همینطور کمربند به فراوانی استفاده می کنند

حال شاید برای شما این سوال پیش آید که چرم طبیعی خام چگونه تولید می گردد و چه مراحلی را در کارگاه‌های تولیدی انجام می شود تا محصولی با کیفیت و مرغوب به دست خریداران برسد، با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به این سوال پاسخ دهیم.

تولید چرم در کارگاه خای و کارخانه در ۴ مرحله متوالی با دقت بسیار بالا انجام می‌گردد.

  1. در مرحله اول پوست خام در طی فرآیندی خاص در داخل محلول آب و نمک، نمک سود وبه طور کامل خیسانده می شود تا بافت پوست از استحکام بیشتری برخوردار شود و بعد از آن به صورت کاملاً اصولی و بهداشتی شستشو داده می‌شود.
  2. مرحله دوم، مرحله آهک پاشی است، انجام این کار باعث میشود چربی میان بافتی پوست به صورت کامل از بین برود و موهایی که روی سطح بیرونی پوست قرار گرفته است به راحتی از آن جدا شود.
  3. در مرحله سوم، با نرم شدن پوست توسط آهک تمام ضایعات و به اصطلاح بافت های اضافی که بر روی سطوح داخلی و خارجی پوست وجود دارد از آن جدا می‌شود و میزان کیفیت چرم در این مرحله افزایش بسباری می یابد و آمادگی کاملی برای مرحله آخر خواهد داشت.
  4. در مرحله آخر با دادن مواد شیمیایی خاص به پوست، میزان انعطاف پذیری و استحکام پوست دباغی شده را بالا می‌برند و بعداز روغن دهی ،چرم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می‌شود و آماده رنگ کردن و برش در ابعاد مختلف می شود.

فروشنده چرم طبیعی خام ارزان

فروشنده چرم طبیعی خام ارزان استفاده از چرم طبیعی خام ارزان در بین ایرانیان و حتی کشورهای دیگر دارای پیشینه و قدمت طولانی میباشد و از آن برای تهیه انواع لوازم استفاده فراوانی می شده، در واقع چرم به دلیل مقاومت و استحکام فراوانی که دارد و همچنین زیبایی ظاهری زیاد از محبوبیت و شهرت فراوانی برخوردار می باشد که باعث گشته بازار فروش این محصول روز به روز در حال افزایش باشد.ر

درحال حاضر انواع مراکز عرضه چرم خام ارزان با کیفیت و طبیعی در سراسر کشور در حال فعالیت می باشند و فروشندگان این محصول با در نظر گرفتن قیمتی بسیار مناسب به دلیل خرید مستقیم از مراکز تولیدی از میزان فروش فراوانی برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما