مرکز توزیع چرم مصنوعی حصیری

نه تنها چرم طبیعی، بلکه چرم مصنوعی هم از جایگاه خوبی در حوزه کاربرد برخوردار گشته و چه بسا که به دلیل برخورداری از قیمت مناسب تر؛ توجهات بیشتری را هم سمت خود معطوف نموده است. حال در اشاره به یکی از جدیدترین و جالب ترین نوع این محصول که امروزه در ساخت مصنوعات چرمی متنوع به کار آمده، می توان چرم مصنوعی حصیری را نام برد دارای بافت حصیری و زیبایی می باشد. اکنون پخش چرم حصیری عمده از سوی برترین مرکز توزیع این محصول انجام گرفته و می توانید آن را تهیه کنید.

مرکز توزیع چرم مصنوعی حصیری

همه چیز درباره چرم مصنوعی پلی اورتان

همه چیز درباره چرم مصنوعی پلی اورتان اگرچه چرم طبیعی دارای کیفیت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی می باشد، اما نوعی که بیش از همه در معرض استفاده قرار گرفته و از لحاظ کیفیت و حتی قیمت در رده های مناسبی واقع شده، چرم مصنوعی است که امروزه صنایع مختلف به منظور ساخت و تولید مصنوعات چرمی گوناگون به سراغ آن می روند.
با توجه به کاربردها و مصارف گسترده ای که از این محصول به عمل آمده و همچنین با توجه به تفاوت سلایق و نیازهای موجود، چرم مصنوعی نیز تنوع بیشتری را به خود گرفته است.

یکی از انواع این محصول که با کاربرد روزافزون مواجه گردیده، چرم مصنوعی پلی اورتان است که همه چیز را درباره آن و در قسمت زیر خواهیم گفت:

  1. چرم مصنوعی پلی اورتان از سری چرم های مصنوعی پرکاربردی است که به دلیل برخورداری از مرغوبیت بالا، آن را در تولید لوازم چرمی متناسب با پوست انسان نظیر پوشاک چرمی به کار برده و حتی محصولات چرمی خانگی را هم با بهره گیری از این چرم تولید می نمایند.
  2. این محصول در رنگبندی های متنوع از قبیل چرم مصنوعی تیره و چرم مصنوعی روشن قابل مشاهده بوده و هر یک از سلایق می توانند آنها را بر حسب نیاز انتخاب نمایند.
  3. اما از ویژگی های بارز چرم مصنوعی پلی اورتان می توان به قابلیت تنفس پذیری عالی، نرمی و لطافت و همچنین انعطاف پذیری فوق العاده اشاره کرد.

انواع چرم مصنوعی را بشناسید

انواع چرم مصنوعی را بشناسید در حال حاضر با تنوع بالایی از چرم مصنوعی در بازار روبرو می باشیم که هر کدام از آنها مشخصات مختص به خود را داشته و از کیفیت مناسب نیز برخوردار می باشند.

در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم بر انواع چرم مصنوعی که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  1. چرم مصنوعی پلی اورتان: به معرفی این چرم در بخش قبلی پرداخته شد و در توضیحات تکمیلی از این محصول باید بگوییم که از چرم های مصنوعی درجه یکی است که با قیمت نسبتاً بیشتری همراه می باشد.
  2. چرم حصیری: سطحی شبیه به طرح حصیر را به نمایش درآورده و علاوه بر زیبایی ظاهری از کیفیت مناسب نیز بهره برده است.
  3. چرم اکلیلی: دارای زیبایی منحصر بفردی بوده و آن را در تولید و ساخت انواع محصولات چرمی کیف، کفش، مبل و … مورد توجه قرار داده اند، رنگبندی های متنوع به همراه ظاهر براق و درخشان از مشخصه های اصلی این چرم خواهد بود.
  4. چرم منفذ دار: همانطور که از نام آن بر می آید، دارا منفذهایی در سطح خود بوده و مانند چرم پلی اورتان، تنفس پذیری عالی ای را به همراه خواهد داشت.
  5. چرم طرح دار: این چرم در طرح های زیبا و متمایز به نمایش درآمده که به جلوه ظاهری آن افزوده اند، مانند چرم طرح ماری، طرح سنگی و چرم کروکودیل که در انواع اکسسوری ها مانند کیف، کفش، پوشاک و … کاربرد دارند.

صادرکنندگان چرم مصنوعی حصیری

صادرکنندگان چرم مصنوعی حصیری در میان انواع مختلف چرم مصنوعی، نوعی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، چرم مصنوعی حصیری است که برای چرم دوزی به سراغ آن می روند.
این محصول از تمامی جوانب کمی و کیفی مورد تایید بوده و با نیاز روز مخاطبان نیز به خوبی همخوانی دارد، حال با توجه به همه این موارد شاهد درخشش این چرم در بازارهای داخلی و افزون بر آن در بازارهای صادراتی می باشیم.

اما یکی از صادرکنندگان عمده چرم حصیری که به صادرات انبوه این محصول پرداخته و آن را در دسترس مشتریان خارجی قرار داده، مرکز پیش روست که چرمی همراه با این کاربردها را عرضه نموده است:

  • مناسب جهت تولید روکش صندلی و نیمکت
  • انواع کوسن چرمی
  • کیف چرمی حصیری
  • لوازم تزئینی و اکسسوری های متنوع

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما