سفارش چرم طبیعی مبلی

مبلمان یکی از لوازم بسیار خاص و اساسی می باشد که در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و تاثیر مثبت بسیار فراوانی دارد و امروزه نیز استفاده از مبل های تک رنگ با جنس چرم طبیعی مبلی به دلیل طرح و رنگ‌های بسیار جذاب و جلوه های زیبا و شیکی که دارند از طرفداران بسیار زیادی برخوردار گشته است، به همین دلیل منظور نیز میزان خرید و سفارش انواع مختلف چرم طبیعی مبلی در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و تولیدکنندگان بسیاری در صنعت انواع چرم طبیعی شروع به فعالیت کرده‌اند.

سفارش چرم طبیعی مبلی

مدلهای مختلف چرم طبیعی مبلی

مدلهای مختلف چرم طبیعی مبلی یکی از گزینه های بسیار مناسب و کاربردی که برای ساخت بلمان در صنایع تولیدی مبلمان استفاده می‌شود، چرم طبیعی مبلی است که دارای جلوه های بسیار شیک و خاص و تنوع رنگی فراوانی است که تمامی افراد با سلیقه های مختلف می توانند آن را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل خود تهیه و خریداری نمایند.

در ادامه با ما همراه باشید تا چند مدل از چرم های طبیعی مختلف را برای شما عزیزان شرح دهیم تا در هنگام خرید بتوانید با آگاهی بیشتر این نوع چرم را خریداری نمایید.

یکی از چرم های طبیعی مبلی که از پوست گاو و گوسفند تولید می‌شود چرم ورنی می باشد در واقع این نوع از چرم دارای سطحی صاف درخشنده و براق هستند و جلوه ای بسیار شیک برای مبل ایجاد می کنند.

از دیگر چرمی که برای مبل ها استفاده فراوانی دارد، چرم طبیعی بیکست است، این نوع چرم از پوست بز تهیه می‌شود و به دلیل مقاومت بسیار زیاد و بافت بسیار محکمی که دارد در برابر سایش و ضربه دچار آسیب نمی شود و سالیان سال به ظاهر زیبا و اولیه خود باقی می ماند.

یکی دیگر از چرم های بسیار کاربردی و پرمصرفی که در صنایع تولیدی مبل از آن استفاده می شود، چرم نبوک است. این نوع چرم از بالاترین سطح پوست گاو تولید می شود که دارای سختی بسیار فراوان و همچنین انعطاف پذیری بالایی میباشد و در برابر رطوبت و همچنین گرما و سرما دچار شکستگی ترک خوردگی و همچنین رنگ پریدگی نمی‌شود.

عرضه چرم طبیعی مبلی باکیفیت

عرضه چرم طبیعی مبلی باکیفیت همانگونه که گفتیم در سال های اخیر استفاده از انواع مختلف چرم های طبیعی در تهیه و تولید مبل ها بسیار رونق یافته است و به دلیل جلوه های شیک و زیبایی که ایجاد می‌کند از محبوبیت و شهرت بسیار زیادی برخوردار گشته است و روزانه تعداد بسیار زیادی از این مبل ها در بازارهای فروش به فروش می‌رسد.

به همین منظور نیز کارخانه های تولیدی و شرکتهای عرضه چرم طبیعی مبلی روزانه تعداد بسیار بالایی از این نوع چرم را در طرح، رنگ، کیفیت های متنوع، و سایز های مختلف تولید می‌کنند و در متراژهای مختلف و قیمت بسیار مناسب بسته بندی کرده وبا فروش چرم مبلی عمده به نمایندگی ها و مراکز عرضه خود در سراسر کشور علاوه بر سود بسیار، نیاز مشتریان خود رانیز برطرف می‌نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما